September 10, 2009

you froud | sifat kau berlagak sombong

Ada perempuan yang berjenis tak suka perempuan lain "lebih" sikit dari apa yang dia ada.
Ada juga perempuan materialistik yup .
Ada juga perempuan yang berlagak,konon dia lah manusia yang paling bagus sekali .
Ada juga perempuan yang suka kan perempuan yup .
Ada juga perempuan kira dialah paling konon cun habes kat muka bumi ni .
Ada juga perempuan.............................

Ah tak kiralah jenis perempuan apa yang aku nak type ni memang ada pada setiap
perempuan kat dunia ni termasuklah kau perempuan.alah kau buat-buat tak comfirm pula kan?

p/s :

AKU SUKA KALAU KAU TERBACA BLOG AKU NI .
Kalau kau terbaca bagus lah kan?sebabnya aku tujukan hal ni juga pada beberapa
makhluk yang rasa-rasa aku dia memang layak mungkin.HaHa!
FAKE!


.the end.

2 comments:

  1. ekk..mm..xpela..
    t sue xplore sndiri.
    p kalu sue nk tnye pe2 t,akk ajr ek..hihi
    TQ

    ReplyDelete