September 09, 2009

perihal mereka


Alah bukan aku suka sangat nak jaga tepi kain mereka² tu .Cuma mata aku ni terlalu sakitlah melihat perihal mereka yang tergedik² macam entah apa² .
Kalau korang terbaca blog ni pun aku tak kesah korang nak fikir aku ni apa .Macam korang tak pernah kena situasi macam ni kan? .Hurm bukan aku nak jealous ke apa ke .Tolong lah .Aku bukan macam tu actually aku sakit hati .Eventhough she'd never cared about what's on me tapi aku masih geram kan kau lah bodoh! .Yelah kan suka² mulut dia je nak ckp aku ni perampas .Tolol betul lah .kau tu yang bongok tak reti² nak jaga hati dgn perasaan .haihs! .Dah lah macam Pe***** aku tgk semua pix kau tu .Hish kau ni entahlah .
TO MY READERS .
I AM SO SORRY .AKU TER EMO PULA .SEBAB AKU DAH TAK TAHAN DENGAN PEREMPUAN TU .


.the end.

No comments:

Post a Comment