January 19, 2010

London


Cousin aku berada di London dalam beberapa hari ni .

Dia cakap :"
4 in the morning. I want to be a londoners forever! Everything is cheap! I got ed hardy shirt and AX shirt with only 30 pound,Lasenza 5pieces for 12 pound, pairs of clarks n nine west with 18 pound. Ive got everything below 100. No wonder they are stylish! *forget about the currency,* :p but still! Cheaper!"

some of our mates commenting about her status on Facebook
It sounds like this :


Wawa: ye la,, london wannabe.. evrythg cheaper ye? jd mcm aku.. avery mth g london.. muak.. lol~ jokes ye!! =P~
Cha: wa,ko pergi london free blh lah weh..tak kira ah. Kalau kerje mcm ko,every week pun boleh pergi. Kalau aku jadi ko pun muak. Tp kalau setakat jadi kerani cabuk kat office kat malaysia tu, mana mampu nak keluar duit dtg sini every week. Lain r kalau dpt laki kaya.. Tu pun tak dpt dtg every week. Lol. :D
Wawa: woopppsss... kene bancuh ke ni? aler babe, relax ler,,
Cha:wa time ni r aku nak show off kat org yg nak curi beg benetton ko dulu.. Asik die je nak show off, aku pun nak show off jgak. :p

Korang² bila lah kita dapat gathered sama² macam dulu² lagi kan? .Itu hari aku bz dengan realative sarawakian aku so tak pat nak join the club with korang semua .
Apa² pon aku sayang korang semua .Korang lah the best mates ever yang tak pernah aku jumpa .Thanx sebab sudi jadi kawan aku & the best thing is korang terima aku seadanya juga.....


.the end.

No comments:

Post a Comment